دانلود فصل سوم بچه محل (عمو پورنگ) – قسمت ۳۸

دانلود فصل سوم بچه محل (عمو پورنگ) – قسمت ۳۸

بچه محل در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای جذاب و آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است و تلاش شده تا برخلاف تصورها با شناخت سلیقه و نیازها و جلوگیری از آسیب‌هایی که کودکان را تهدید می‌کند، برنامه‌ای شایسته آنها تولید شود. این سریال از شبکه دو پخش می شود و دارای سه فصل است .

فصل سوم بچه محل قسمت 38

برای مشاهده و دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید .

دانلود تمامی قسمت های فصل سوم سریال و برنامه بچه محل (عموپورنگ)

درباره برنامه :
بچه‌محل یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به سبک کمدی – درام خیالپردازی موزیکال است  است که توسط مسلم آقاجان‌زاده برای شبکه دو ساخته شده‌است و داریوش فرضیایی در نقش عموپورنگ، نقش اول آن را ایفا می‌کند. این مجموعه دنباله مجموعه محله گل و بلبل است  است که مانند همین برنامه در شبکه دو پخش شد. فیلم‌برداری مجموعه در سوله‌ای در تهران و در حوالی دهکده المپیک انجام می‌گیرد. پخش نخستین فصل این مجموعه در اردیبهشت ۱۳۹۹ آغاز شد و در خرداد ۱۳۹۹ به پایان رسید. فصل دوم نیز از خرداد ۱۳۹۹ تا مرداد ۱۳۹۹ پخش شد. پخش سومین و آخرین فصل نیز از ۲۷ مهر آغاز شد.

خلاصه داستان :
عموپورنگ به همراه، پدرش ایاز که رئیس شورای محله نیز است، مادرش نیاز که خانه‌داری می‌کند و پدربزرگش گیل خان که مغازه دار است در محله‌ای به نام گل و بلبل زندگی می‌کند. بعداً خواهر پورنگ، پوپک که دارای ۵ لیسانس است و دایی پورنگ، منوچهر که پرنده فروش و اینفلوئنسر است به آنها می‌پیوندند.

آقای خوشحال و نون خالی خور نانواهای محله هستند. نون خالی خور به همراه برادرش، داداش جان زندگی می‌کند. داداش جان اسباب‌بازی سازی است که فرزندی عروسکی به نام سربالا ساخته‌است و همراه با آنها زندگی می‌کند و خان داداش سربالا یعنی بالا بالا به جمع آنها می پیوندد

گلدون خان و بلبل خان نگهبانان و آشپزان رستوران محله هستند. خواهرشان گلنار و شوهرش راحت باش مدیریت رستوران محله را برعهده دارند. بعداً پدرشان نگهدار نیز به محله آمد و مدیریت رستوران را از آن خود کرد. همچنین برادرشان چه‌چهه نیز به نمایندگی از پدرشان برای نظارت کارها به آنها پیوست.

دانلود فصل سوم بچه محل (عمو پورنگ) – قسمت ۳۸

_______ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ________



دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.